X
 
  • Filtre
  • Heure
  • Afficher
Tout nettoyer
nouveaux messages

  • youngallandael
    a répondu
    C'est dans des moments comme ça que je me dis que Kaiserreich est un mod génial !
    En tout cas merci Sombrage pour l'explication !

    Laisser un commentaire:


  • Sombrage57
    a répondu
    Envoyé par youngallandael Voir le message
    Tien petite question à ceux qui connaissent bien l'univers de Keiserreich: Comment se fait-il que Maurice Gamelin soit nommé chef de la Commune de France ?


    [SPOIL]

    En fait dans la Commune, si les Jacobins sont élus ils commencent à faire n'importe quoi (genre nommé le parti Jacobin le PCF et restructuré la CGT et la Bourse du Travail pour s'imposer comme le parti dirigeant et Unique, en gros ils font une bonne grosse dictature Communiste bien Totalitaire à la Staline) et Léon Blum crée le Front Populaire (cette fois ci une alliance des Anarchistes, des Travailleurs et de certains militaires DONT Gamelin) et ils peuvent (si l'IA ou toi tu veux bien si tu joue la Commune) faire une sorte de Quatrième Révolution où ils mettent dehors les Jacobins et Gamelin et Blum prennent le pouvoir et ramener les vrais valeurs syndicaliste. Si tu joue les Jacobins tu peux aussi tous les arrêter et les exécutés avec des gros combats dans Paris

    Laisser un commentaire:


  • emulact
    a répondu
    Je préfère aussi

    Laisser un commentaire:


  • youngallandael
    a répondu
    Sympa comme histoire uchronique "The Red Flood", mais je préfère ma petite fiction du "Führerreich". Une bien belle petite histoire n'est ce pas .

    Laisser un commentaire:


  • Limse
    a répondu
    J'ai testé la dernière version de KR et clairement pour moi, le mod commence vraiment à prendre forme, et on se plaît vraiment à faire plusieurs parties pour voir les possibiltés. Les graphiques sont excellent et les portraits sublimes ! Et bien sûr, l'histoire toujours autant intéréssante !
    Des gens qui savent à quoi cela fait référence ?



    Pareil, Edward VIII, dans le lore, arrive à avoir un héritier, pourtant il me semble qu'il était impossible pour lui d'avoir des enfants ?
    Dernière modification par Limse, 02-03-2017, 00h48.

    Laisser un commentaire:


  • Lunarc
    a répondu
    C'est censé être un des dernier représentant du parti radical, lié à l'aile de droite des Travailleurs, dans la dernière version.

    Laisser un commentaire:


  • dark Jador
    a répondu
    J'aurais dis que c'est normal parce que gamelin as pas quitter la france mais j'ai un gros doute d'un coup :/ le vrais truc c'est qu'un militaire pas totaliste c'est bizarre

    Laisser un commentaire:


  • youngallandael
    a répondu
    Tien petite question à ceux qui connaissent bien l'univers de Keiserreich: Comment se fait-il que Maurice Gamelin soit nommé chef de la Commune de France ?

    Laisser un commentaire:


  • Limse
    a répondu

    Kaiserreich - Patch 0.3.1


    Ajouts
    • Arbre des focus et événements irlandais inclus et poli.
    • De nouveaux généraux allemands.
    • Ministres pour la Turquie, la Flandre, la Wallonie et la Yougoslavie.
    • De nouvelles images pour les événements.
    • Entreprises pour le Qing.
    • L'Aland devient une zone démilitarisé.
    Correction de bugs ( non-traduit ! )
    • Fixed CTD's caused by the German volunteers.
    • Fixed CTD's caused by the Peruvian guarantee on Bolivia
    • Fixed ministers for Colombia and Ecuador
    • Finished applying the company rework
    • Lots of fixes, new bypasses and semi-dynamic wargoals for the Mongolian tree
    • Fixed the Batavian commune stealing rightful french lands in Germany
    • La Plata localisation corrected
    • Corrections in the Baltic Duchy Localisation
    • Swedish focus to end democracy now actually ends democracy
    • Fixed the Congress of the Internationale for France not getting bypassed
    • Fixed a Mexican NOT/NOR messup
    • Fixed the madras and siamese events trying to trigger Dehli events (it's Delhi you moron)
    • Austria no longer needs to own provinces in Spain for their focus tree
    • Population fixes for Pas de Calais and Wallonie
    • Fixed Russian and Soviet annexation events, the Soviets will no longer release Finland with Karelia
    • Fixed new Austrian states not being released
    • Fixed Peruvian aluminium focus and two icons in the tree
    • Ausgleich news event now has a pic
    • Fixed crush Venezuela focus crushing Ecuador instead for Colombia
    • Fixed the Aftermath of the Civil War foci for Carlist Spain and the CNT
    • Fixes to stop CNT being on Crack
    • Spain now starts with fractured society, you can't avoid the civil war anymore
    • Fixed the localisation for the Pragmatic Statesman trait
    • Fixed the Swedish focus not transferring Aland after Finland accepted the deal
    • Finland now has a slightly better flag
    • Some more fixes we forgot
    • Squished lots more spelling errors

    Hotfix 0.3.2


    L'équipe de Kaiserreich présente cet hotfix 0.3.2, le second patch pour la version 0.3 « Paix Éternelle ». À l'avenir, Nijato évitera de supprimer la moitié de l'arbre des focus de la Mongolie du baron fou.

    Ajouts
    • Ajouts de quelques localisations pour les partis politiques de Transamur.
    • Ajouts de leaders pour le Transamur.
    Corrections
    • Le logo du menu principal affiche la version correcte.
    • Les événements de début de partie affichent la bonne version.
    • Le "Readme" affiche la bonne version.
    • Correction de la suppression de la moitié de l'arbre des focus mongole, merci à Johgertt entre autre.
    • Les volontaires allemands ne peut se déclencher qu'une seule fois, merci à Martyrizing.
    • L'abre des focus allemand enlève désormais le modificateur du Lundi Noir, merci à Cereal_Comma.
    • Corrections mineures pour l'Amérique centrale.
    • Corrections mineures pour les états fantoches.
    Dernière modification par Limse, 28-02-2017, 23h19.

    Laisser un commentaire:


  • Benoît
    a répondu
    Le patch est dispo en plus d'inclure un arbre de focus irlandais.

    Laisser un commentaire:


  • MegaMB
    a répondu
    MERCI SEIGNEUR, BIENTÔT L'ÉTHIOPIE (oui, je suis en train de chialer de bonheur, faites pas attention).
    Faut que je leur reconnaisse un truc: il font un boulot de dingue avec les zones qui ne sont pas assez développées, permettant d'avoir des games réellement intéressantes en Amérique du Sud.

    Laisser un commentaire:


  • emulact
    a répondu
    Ils sont au courant des crash du jeu, visiblement ça va être fixé aujourd'hui.

    Laisser un commentaire:


  • youngallandael
    a répondu
    J'ai eu pareil, m'ai après redémarrage du jeux, tout allait bien.

    Laisser un commentaire:


  • Simpel
    a répondu
    Envoyé par Antonius Voir le message
    J'ai des retours au bureau systématique en 1937 avec la Colombie. Je vais voir si c'est pareil avec les autres pays.
    Idem je crash en fin 1936

    Laisser un commentaire:


  • Limse
    a répondu

    Kaiserreich - Alpha 0.3 « Paix Éternelle »

    Toute l'équipe de Kaiserreich est fière de vous présenter la version 0.3, j'ai nommé « Paix Éternelle » ! C'est un travail de longue haleine que nous sommes excités d'enfin sortir. Les rapport sur des bugs et les retours seront beaucoup plus pris en compte que d'habitude durant les prochains jours, rendez vous donc sur le forum de Paradox Interactive, sur Reddit et Steam pour que vous nous donniez vos avis : Nous sommes à l'écoute. Il va sans dire que cette version est loin de toute comptabilité avec d'anciennes sauvegardes. Bien que nous n'avons pas pu tout mettre dans ce patch, il reste néanmoins imposant, et nous espérons que vous l'aimerez !

    - L'équipe de Kaiserreich

    Changelog

    Général
    • Compatible avec HoI4 1.3.3 ( correction de la "fausse comptabilité" )
    • Modifications apportées venant de HoI4 1.3.3
    • Modifications apportées venant de la version Kaiserreich Darkest Hour 1.8 , crédit à l'équipe DH : https://forum.paradoxplaza.com/forum...rreich.529944/
    • Ajout d'une nouvelle et amélioré IA pour la paix
    • Ajout d'un "readme"
    • Ajouts de ministres de base pour "presque" tous les pays
    • Ministres et entreprises retravaillés
    • Suppression d'anciens / inutiles fichiers / codes du mod
    • Améliorations significatives du système de stabilité
    • Structure des fichiers du mod refaite
    • Renommé et donné des noms à la plupart des fichiers
    • Correction de l'orthographe de la totalité des localisations
    • Mise à jour des crédits afin de refléter les nouveaux membres de l'équipe
    • Corrections de nombreux bugs, aller voir à la fin du changelog pour une liste compléte
    • Changement du navigateur dans le jeu pour mener maintenant au nouveau wiki Kaiserreich, aidez nous à tranférer le contenu de notre ancien wiki sur le nouveau serait le bienvenu : http://kaiserreich.wikia.com

    Le reste du changelog est non-traduit pour le moment ! Mais pour les anglophobes ( Qu'est ce que vous foutez là ?! ) considérez la partie "Général" comme un résumé !

    Ajouts
    • Added focus trees to:
      • Bolivia
      • Bulgaria
      • Carlist Spain
      • Centroamerica
      • Colombia
      • Mongolia (The mad baron rises!)
      • Peru
      • Sweden
      • United Baltic Duchy
    • Improved and expanded the focus trees of:
      • Austria
      • Brazil
      • CNT (Syndie Spain)
      • Commune of France
      • Japan
      • Lithuania
      • Netherlands
      • Russia
      • Union of Britain
    • Added events to:
      • Alash Autonomy/Orda
      • Bolivia
      • Bulgaria
      • Burma
      • Chile
      • Colombia
      • Commune of France
      • Dutch East Indies
      • Ecuador
      • Ethiopia
      • Indochina
      • Japan
      • Legation Cities
      • Mexico
      • Paraguay
      • Peru
      • Russia (mostly involving Savinkov)
      • Siam
      • Ukraine
      • Union of Britain
      • United Baltic Duchy
      • Uruguay
      • Venezuela
      • White Ruthenia
    • Added GFX for:
      • Japanese events
      • Spanish events
      • Intro events
      • “Manchurian Exploitation” national spirit
      • Equipment (Russia in particular)
      • Malaysian leaders
      • Indonesian/Dutch East Indies leaders
      • Laotian leaders
      • Burmese leaders
      • Siamese leaders
      • Filipino leaders
      • Dutch generals
      • South American nations ideas
      • Lots of other things
    Modifications diverses
    • The Sahara and Rub-Al-Khali are now fake lakes instead of wastelands, thanks to Yakez for this idea: http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=864597738
    • Added twenty plane pictures to Dutch airforce tree from the ‘Icons for Plane mod’ by Schüewoo: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=709144835
    • Added Fengtian and Transamurian infantry models from ‘Manchukuo Reskin’ mod by SilentAssassin: https://steamcommunity.com/sharedfil.../?id=832721263
    • Added Fengtian political parties
    • Added a unique “Royal Ploughing Ceremony” mechanic for some of the Southeast Asian kingdoms (Siam, Burma and Cambodia if liberated)
    • Added an event chain for Germany to ask the old central powers for help if it is losing the war
    • Added an event to select the amount of news events you want
    • Added new separatist nations/Siamese Autonomous zones in Burma - Kachin, Mrauk-U/Rakhine, Mon and Shan
    • Added our second Kaiserbot to the credits
    • Added political parties to all South American nations
    • Added renaming events for Alsace, Eastern Europe and some Japanese areas
    • Added starting embargos between some countries
    • Added three Dutch admirals
    • Added two new hats
    • Austria nerfed, factories at the start reduced
    • Changed the -500 factions joining malus to the can_join_factions = no rule
    • Differentiated Security and Intelligence ministers
    • Garrison and militia units rebalanced
    • Gave Canada more building slots
    • General map improvements (Italy, Austria, France, Spain, Canada, South east asia…)
    • Germany buffed, AI is smarter, PP gains are higher, focus tree is stronger
    • Intro events now fire on day one
    • Made some minor changes to Dutch naval OOB
    • Moved Fengtian’s capital to Mukden
    • Reduced early 1936 event spam
    • Renamed a lot of cities and states, in Eastern Europe for example
    • Renamed “Hsinking” to “Changchun”
    • Renamed "Warsaw" to "Warszawa"
    • Renamed “Transamurian Admiralty” to just “Transamur”
    • Replaced modern day African flags with in-universe ones
    • Reworked South American flags
    • Reworked the Belgrade Pact event chain
    • Reworked the Ausgleich event chain
    • Streamlined starting events
    • Switched Fengtian to authoritarian democracy from paternal autocracy
    • UoB autonomist path now results in releasing both Scotland and Wales as integrated puppet instead for those who own the TfV
    • The same change also applied to Siamese Autonomous areas being turned into integrated puppets instead of normal puppets
    Contenu incomplet
    • We thought you couldn’t wait any longer for 0.3...
    • The following trees sadly couldn’t be finished in time, so have had their groundwork added, and will be finished and activated at a later date:
      • Ethiopia
      • Ireland
      • Legation Cities
      • USA and associated revolters
    • Qing and Republic of China decisions have been moved to a WIP focus tree, full focus trees coming later
    • The rework of the German focus tree isn’t done, and again, will be added at a later date, but some minor changes have been added in the meantime
    • Siamese custom technological GFX were causing too many errors and couldn’t get fixed in time so has been removed, will be redone and added back again later
    • A few changes from HOI4 1.3.3 couldn’t be ported across in time (Russian infrastructure changes for example), will be added later
    • A few minor bugs haven’t been fixed, but they are all just typos, cosmetic or missing gfx...with the exception of:
    • Puppets are still not peacing out correctly, we have been trying really hard to fix this one, but aren’t 100% sure we have been successful, so any saves with this bug would be priceless
    Corrections de bugs

    Note this isn’t a complete list, it is really hard to record every single bug we fix. That being said most should be here, but don’t lose heart if a bug you reported isn’t listed here. Also sorry if this list is a bit of a mess, it has been copied straight from our bugtracker with very little clean up.
    • Scenario selector not centralised
    • Canadian ministers broken
    • Missing canada minister texture
    • One SIA army chief who thought base control was a valid land doctrine
    • Non-existent event canada.19
    • Oregon territory ACW focus for Canada broken
    • Canadian NF tree giving the Philippines free oil
    • News events do not fire when they are supposed to
    • Austrian Focus Tree - Air focus gives airports in Veneto, which is owned by Italian Federation at game start
    • Carlist spain gets cores in places it shouldn't such has Equatorial Guinea
    • German PP balance is terrible
    • When doing the naval exercise NF of CAN you can threaten the USA among other options. Choosing this option lowers the opinion of AUS (Austria) instead of TEX (AUS)
    • More Qing bugs than I thought possible
    • The post-war "Annex Switzerland" event for Germany. If you choose the first option "Annex all of Switzerland", nothing happens (you own all of Switzerland anyway), but the event will not be canceled and repeat itself every two months or so
    • When an Entente power conquers the SRI, they get the possibility to give the land to the Italian federation in exchange for an alliance. If you choose this option, the Italian Federation gets the land, but doesn't join the Entente or any other faction
    • Can't restore the monarchy as Brazil
    • Lots and lots of duplicate ministers
    • Canadian events totally broken
    • Some countries don't have a localization for every ideology, Indochinese Kaiserbund and England for example
    • Canada has events where both options do the exact same thing
    • Commune of France events missing localisation
    • "The Internationale Congress" Focus in the Commune of France focus tree is broken
    • "World Revolution" Focus in the Commune of France focus tree is unavailable if the communists win the spanish civil war
    • "Election day 4: The Economic Affairs" commie france event has slightly wrong code
    • CTD if Integralist Revolt win the Brazilian civil war
    • As Austria events for supporting both Spain and Carlists appear
    • The 'Declaration of Port Arthur' event and its response cause Fengtian to be annexed by Japan rather than China
    • If Korea is already a Japanese puppet, it remains part of the Co-prosperity sphere after being released
    • Polish-Lithuanian Commonwealth missing leader GFX
    • "Annexation of Romandy" event is missing localisation
    • Both "Croatia sides with Hungary" and "Croatia sides with us" can fire at the same time for Austria
    • Event “uob.45” has no possible options
    • Ireland ministers broken
    • Non-existent event: hungary.2
    • CTD in mid 1936, credit to PPsyrius for creating and then fixing that one
    • Countries not annexing everything in peace conferences
    • La Plata focus 'Military Science' requires 'Special Forces of the Union', which doesn't exist elsewhere on the focus tree
    • The Remilitarization of Oltenia news event is too long, goes outside the pop-up
    • Puppets can still join the Belgrade Pact, leading to very odd one sides wars
    • If Bulgaria rapidly wins a war, then Romanian civil war fires, they lose their occupied land
    • Bulgaria unable to get core in central macedonia
    • You can't demand Germany's pacific colonies as Japan if they've created the Malaysian Kaiserbund, because Germany needs to own Singapore, which becomes part of the Malaysian Kaiserbund
    • Missing Italian localization
    • Batavian Commune missing leader GFX
    • Arthur Ross national idea missing GFX
    • "Explore the north" canadian focus missing GFX
    • "Our Popularity is rising event" fires too often
    • Romanian creation of a Bulgarian puppet not working as it should
    • The decision for the Qing Empire to deal with the Shangqing results in the Shangqing getting a wargoal to declare war on themselves and not a wargoal for the Qing Empire against the Shangqing
    • Russia doesn’t get cores as it should
    • Sending Churchill to Russia event chain broken
    • Event chain for Italy losing the war against Austria broken
    • Totalist Poland still asks to join Mitteleuropa due to Soviet threat
    • Code errors in Japanese focus tree
    • “Syndicalist Uprising in Manila” news event firing twice
    • Some files have wrong encoding
    • German capitulation event broken
    • City captures events of the american civil war broken
    • Mahidol line of succession events broken for Siam
    • Indochinese nations using wrong flags - Laotian Kaiserbund using the Siamese flag in its colonial flag along with others
    • Localisation for Japan and Fengtian is broken
    • Spanish civil war sometimes has one faction get annexed at the start
    • Countries not using the correct vanilla 3D model (such as Russia using Soviet ones, US ACW factions adopt USA model etc)
    Comme toujours merci de votre soutien, et nous espérons que vous apprécierez Kaiserreich « Paix Éternelle » !

    Un remerciement supplémentaire à Zankoas pour la rédaction de ce changelog ( Si vous trouvez une erreur d'orthographe c'est lui qu'il faudra blâmer )

    - L'équipe de Kaiserreich : ~mw~, Aarn, AllyJammy, Arda, Augenis, Axelius, Anbory, BattleSarge, Chef Exellence, CrazyZombie, CulturalMarxist, Dedlift, Denizz, DDago, DoctorPainkiller, Dskod1, Esmaerla, Fatherlorris, Firefly, Flamefang, Gibzit, HappyNTH, Hayro, Herkles, Jak, Kakletron, Kallar, Kornilov, MattTheCzar, Miinda, Mikus, MonarchistKaiser, Mark, Musteline, Nijato, Packard, Phil, Pinback, PPsyrius, Rebi-chan, Selim, Strategia, Tatiana, TheBlackWinds, VincentDN, Wyandotte, Zankoas, Zarasophos and our beloved Kaiserbots!

    NdT : Amusez vous bien !
    Dernière modification par Limse, 04-03-2017, 23h27.

    Laisser un commentaire:

Chargement...
X