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  • tallanvor
    a répondu
    Bonsoir à tous et bonne année,

    Je me tourne vers vous car j'ai voulu installer Rise of Three Kingdoms, mais, car il y a toujours un "mais" je n'ai pas pu...

    J'ai bien téléchargé les trois parties, je les ai mises sur le bureau et j'ai lancé l'installation. Cependant à 15% tout s'arrête et voilà ce que ça m'affiche :

    "Rise of three Kingdoms has not been totally installed because of the following reason :

    File corrupt or unreadable :

    mods/Three_Kingdoms/data/sounds/Music.dat

    You will have to run this utility again to completely install Riso of Three Kingdoms."

    Est-ce que quelqu'un d'entre vous aurait une explication à ce problème ?

    Merci d'avance ,

    Bon week end et bon jeu !

    Tallanvor.

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  • JC_CESAR
    a répondu
    Yeah ! Thanks Gigantus for your hard work.

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  • Gigantus
    a répondu
    Click here for the third patch (sorry for posting so late)

    Version 1.3.011 - 22ND OCTOBER 2014
    - removed odd climate instances
    - Changed Meng Huo and Wutugu buqus to elephants
    - Modified Mulu Dawang buqu stats
    - Repositioned Kong Qiu on strat map
    - Fixed Taishi Ci buqu UI pic
    - Fixed "missing" general in Elephant buqus
    - Starting Sun Clan generals modified due to new mission script
    - Added Cao Cao missions
    - Adjusted autoresolve
    - Minor correction in descr_sm_factions
    - Disabled siege buildings in EDB (files omitted in previous version)


    Please note: there is a quickfix at the moment as well

    QuickFix 20141116a - campaign_script (16th November 2014) 101KB - Addresses a problem with fulfilling the mission conditions for the Cao Cao faction

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  • Gigantus
    a répondu
    Great to hear.

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  • JC_CESAR
    a répondu
    Problem solved .

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  • Gigantus
    a répondu
    Êtes-vous assez confortable continuez ici?

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  • Gigantus
    a répondu
    Avez-vous installé les deux patchs ainsi?
    Pour résoudre ce problème, il faudra un log détaillé:
    ouvrir le fichier configuration.CFG dans le répertoire racine du mod avec Notepad
    corriger les entrées dans la section [log] pour ressembler à ceci:
    [log]
    to = logs/M2TW.system.log.txt
    level = * trace
    #level = * error
    Maintenant, lancez le jeu à nouveau jusqu'à ce qu'il se bloque et puis regardez dans le répertoire sous les '...\logs' pour l'un fichier
    Compresser le fichier (grande taille), puis le télécharger et de le relier ici.

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  • JC_CESAR
    a répondu
    J'ai un soucis avec le mods d'est que je lance et que je me retrouve au premier écran de chargement, le jeux crashs sans message d'erreur
    PS : Je précise que j'ai une version cd gold de MTWII
    Dernière modification par JC_CESAR, 16-09-2014, 20h23.

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  • Gigantus
    a répondu
    Click here for the second patch

    Version 1.2.019 - 16TH SEPTEMBER 2014
    - Reworked all unit sprites
    - Nerfed success rate of assassins
    - Reworked Fealty traits in light of bribery being over-powered
    - Overhauled character Fealty traits in descr_strat
    - Reduced chance of Fealty trait gains via Personal Goal
    - Nerfed chance of AI Fealty/Loyalty loss (bribing not as easy)
    - Updated Mild and Severe Winter event pictures and text (thanks Voice of Treason)
    - Added trigger for Taishi Ci to receive custom strat model if he joins Sun Clan
    - Added trigger for Zhang Liao to receive custom strat model in he joins Cao Clan
    - Several units recoloured
    - Disabled siege buildings in EDB
    - Modified a few triggers in EDA due to 'removal' of catapult_range from EDB
    - Made some population edits in descr_strat
    - Lowered low-end pop thresholds in EDSM
    - Updated a bunch of event pictures
    - Added banner bearers
    - Fixed some minor script stuff
    - Updated map_heights (battle field improvement)
    - Fixed some missing unit textures

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  • Kodran
    a répondu
    Déjà un patch Le travail a l'air acharné, je m'en irai le tester dès que possible.
    Dernière modification par Kodran, 11-08-2014, 10h53.

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  • Gigantus
    a répondu
    Click here for the first patch

    Version 1.1.020 - 11TH AUGUST 2014
    - Reworked strat banner
    - Adjusted heights for battle field improvement (thanks Voice of Treason)
    - Added health bonus to high-end Acumen levels and levels 2 & 3 Threatres (Gardens)
    - Fixed threshold issues that prevented improving character traits in academies and learning centers
    - Reworked "Belief" trait conversion bonuses
    - Various text fixes
    - Reworked "owners" of major barbarian regions
    - Provided new Start up file in BAT format - some Virus programs remove the original EXE files as false\positives
    - Fixed Forager trait not limiting extreme Supply loss
    - Rebalanced Shanyue unit stats
    - Corrected ancillary triggers
    - Reduced effects of Governor influence on Order
    - Balanced effects of, and corrected text for, general "religion" traits
    - Removed a rebel army that was originally garrison in previously removed settlement
    - Updated the ZhanDou or "Disorganized" traits
    - Fixed some missing unit textures
    - Added missing unit info pics
    - Fixed elephants running amok, reduced stats to counter balance removal of that attribute
    - Disabled windowed mode
    - Added 'Recruitment Limitation' script

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  • lombrenoire
    a répondu
    I meant "the weird screen size" problem, thank you for answering (it's gone now).

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  • Gigantus
    a répondu
    Ctlr+N is the magic key combination - did you play 1648 before this? That mod forces the display of names.

    Envoyé par Google Translate
    Ctlr+N est la combinaison de touches magique - avez-vous joué 1648 avant cela? Que les forces mod le d'affichage des noms.

    Edit: unless you mean the weird screen size
    Dernière modification par Gigantus, 09-08-2014, 15h03.

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  • lombrenoire
    a répondu
    C'est ainsi que entre un courant d'air et d'un air con, j'ai malheureusement eu le second
    Il faut vraiment que ça s'arrête, ça dois être déjà le 3 ou 4ème fois

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  • ALG
    a répondu
    Regarde trois posts plus haut.

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