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    • Envoyé par Turambar Voir le message
      Ils ne l'éditent même pas, non ?
      Si. Un partenariat a été signé entre Obsidian et Paradox. Ces derniers s'occuperont du marketing et de la distribution des clés. Ça permettra à Obsidian de se concentrer sur le développement en se reposant sur l'expertise de Paradox.
      http://forum.paradoxplaza.com/forum/...rs-of-Eternity

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      • Première annonce de Paradox:



        COLOGNE, GERMANY — 12 August 2014 — Paradox Interactive revealed at Gamescom today two upcoming games that will be released for the PlayStation®4 computer entertainment system.

        Hollowpoint, an action-packed co-op combat title set in the 22nd century, will be released for the PS4® and PC in 2015, joining Paradox’s arsenal of forthcoming games for console players. In addition, Paradox announced that Runemaster, the upcoming tactical RPG from Paradox Development Studio, will come to the PS4 alongside its PC release, bringing its vibrant worlds, classic mythological themes to console gamers worldwide. Both titles are designed to feel right at home on controllers, and are on display now at Gamescom.

        Take a glimpse at the inevitable, corporate-operated future depicted in the Hollowpoint announcement trailer:



        Peer into the Norse-inspired world of Runemaster in the newly released story trailer, which includes a first look at combat:



        Hollowpoint puts players in charge of secretive Organizations of corporate mercenaries, taking on missions for pay and prestige alongside three other players in online co-op. Developed by Ruffian Games, the team behind Crackdown 2, Hollowpoint brings classic 2D side-scrolling action into the next generation with seamless 3D targeting into stages’ backgrounds. Hollowpoint features:

        Old School Meets Near-future: Hollowpoint is played in a blend of traditional 2D side-scrolling action with 3D targeting, challenging players to take down enemies in front of them as well as in the background of their surroundings
        Plan and Execute: Each mission is procedurally generated along with objectives, level layouts, and events, requiring a mix of strategic planning and skillful action to complete – no mission is merely “routine”
        Organisation, Corporation, and Cooperation: Team up with friends via Steam or PSN and take on contracts together, handling your personal Operatives to succeed – or fail – together
        Upgrade and Adapt: Earn experience and skill points to upgrade Operatives, and outfit them with the right abilities, weapons, and equipment for the job
        In Runemaster, players will write their own sagas as they guide customised heroes through a chaotic conflict across six worlds of Norse mythology. Turn-based tactical combat will separate the brave and cunning from the common folk, while an emergent narrative told through procedural quests and an ever-changing world will ensure every story is unique to its player.

        For more information on Hollowpoint, please visit hollowpointgame.com.
        Dernière modification par Benoît, 12-08-2014, 18h55.

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        • Une nouvelle extension pour EUIV (encore...) et pour CKII seront annoncées demain soir à 21h00 sur le twitch de paradox.

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          • Je prends les paris sur le combat maritime et la politique intérieure pour CKII. Pour EUIV... Amérique du sud et Afrique.

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            • Peut-être une annonce? :')

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                • Nous avons cru à Rome II ou Victoria III, mais non. XD

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                  • La conférence est terminée depuis quelques minutes, nous allons avoir du jeu bientôt.
                    JVC a complètement ruiné la com de Paradox sur la conférence, en dehors de EUIV et CKII il n'y avait rien de nouveau à l'exception d'un city builder moddable et pour hardcore gamer dont je me moque à titre personnel.

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                    • Quill interview des membres de Paradox:



                      A moins d'être un fan de l'organisation du studio, c'est pour le moment un peu long.

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                      • C'est définitivement terminé, quelques points seront à revoir mais dans l'ensemble c'était peu intéressant pour l'aspect purement jeu.
                        A la fin, il a été sous-entendu que la rumeur d'un ROME II avec le système de CKII (ou un autre jeu) pourrait voir le jour.
                        Dernière modification par Benoît, 14-08-2014, 22h08.

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                        • En même temps, t'as pas vu le t shirt du mec ? .

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                          • Quand je l'ai vu, je me suis dit qu'ils allaient l'annoncer...
                            Puis à un moment ils te sortent: "Nous allons vous présenter un jeu, pour pc uniquement, pour hardcore gamer..." Bref c'était l'échec.

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                            • Le twitch de la conférence.

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                              • Un simcity pour hardcore gamer ? Il y a que moi qui ait un blocage sur ça ?

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